Cinc anys després del naixement de la BMW S1000RR arriba la següent generació d’aquesta superesportiva, la BMW S1000RR 2015. Els enginyers de BMW Motorrad han anat molt més enllà de un Re-Styling i practicament es pot parlar d’una moto nova.
093014-2015-bmw-s1000rr-P90162325_highRes

El nou motor de l’S1000RR 2015 ofereix encara més prestacions. Amb 199 CV i una parell máxm de 113 Nm a 12.000 rpm la BMW S1000RR 2015 disposa d’una major acceleració, mentre que el comportament de la moto a baix règim és més docil. Amb un pes de 204 kg amb el dipòsit de combustible ple i amb Race ABS, s’ha aconseguit reduir gràcies a elements com un sistema d’escapament optimitzat i una bateria més lleugera.

2015-BMW-S1000RR-studio-05

La S1000RR 2015 presenta una nova estructura del bastidor i geometria modificada del xassís, per a una millor precisió de conducció i maniobrabilitat. De manera opcional es pot equipa amb el sistema DDC (Dynamic Damping Control) i que ja s’utilitza en la HP4.  La nova S1000RR 2015 incorpora tres modes de conducció de sèrie, així com dos modes més opcionals si s’opta per l’equipament «Pro».

Altres opcions per convertir aquesta superesportiva de BMW en tota una moto de competició és l’assistent de canvi de marxes HP Pro, i amb el qual és possible pujar i baixar de marques veloçment sense embragar. A més amb un sencill canvi de posció d’una lleva ens permet invertir el canvi. Prestació extramadament útil per conducció en circuit. La nova RR inclou de sèrie el sistema ABS (versió semi-integral), així com el sistema de control de la tracció ASC. Com a opció també es pot sol·licitar el sistema de regulació electrònica de la velocitat.

unnamed