L’última creació d’Stuttgart, del cantó de Mercedes, porta el nom de AMG C 63 Coupé. Serà presentat oficialment i en viu al proper saló de Frankfurt, però serà només un tast, ja que els futurs propietaris hauran d’esperar fins el març de l’any que ve per gaudir-lo.

Mercedes-AMG C 63 S Coupé (C 205) 2015

El nou AMG C63 estarà disponible amb 476cv i 510cv.

A l’exterior trobem tot un treball exhaustiu de preparació que converteix la burgesa i elegant berlina en tot una bestia agressiva. Difusors, entrades d’aire, alerons, nou capó, llandes de 18” (o 19”),…emfatitzen clarament la vocació de la nova creació d’AMG. A l’interior trobem una combinació perfecte de luxe i esportivitat representat per els materials emprats (Cuir, Alcántara, alumin, fibra de carboni,…).

Mercedes-AMG C 63 S Coupé (C 205) 2015

L’interior no renuncia al luxe pero alhora ofereix la màxima esportivitat

Al motor hi trobem el mateix V8 que porta el AMG GT, un 4.0 biturbo que oferirà dues potencies. Una primera de 476cv (C63) i una més potent amb 510cv (C63 S). Les seves prestacions estan ben lluny de qualsevol cotxe normal aconseguint un temps de 0 a 100km/h de tan sols 4 segons per la versió estàndard i de 3,9s per la versió S. Com de costum, la seva velocitat estarà limitada a 250km/h però opcionalment podrem arribar fins els 290km/h mitjançant el paquet AMG Driver. Per donar tracció aquest monstre Mercedes oferirà únicament la caixa de canvis automàtica AMG Speedshift MCT de 7 relacions que portarà diferents modes de conducció que faran variar el temperament del vehicle. Tanta potencia ha d’entrar també per les oïdes i per això portarà també un escapament esportiu que deixarà sortir el so del seu motor V8 amb tota llibertat.

Mercedes-AMG C 63 S Coupé (C 205) 2015

L’ample de vies ha estat ampliat per tal d’encabir els neumàtics més grans i per millorar l’estabilitat als revolts.

La part del xassís també ha estat molt treballada amb unes suspensions totalment configurables automàticament . Portarà un diferencial a la part del darrera, mecànic al model normal i electrònic i per tant més ràpid, al model S. La gran novetat serien els suports dinàmics del motor, una tecnologia ja utilitzada des de fa un temps per el seus veïns d’Stuttgart. Aquest varien la seva duresa en funció de la nostre conducció. Si anem tranquils aquests adoptaran una posició més tova que evitarà les vibracions i el soroll del motor. Si anem més ràpids, aquest s’enduriran per oferir una millor rigidesa al cotxe per tal d’oferir el millor comportament en revolts, en canvis de direcció, en frenades,…

Luxe i esportivitat al màxim, vet aquí el que ens ofereix Mercedes amb la seva gama AMG.