Hyundai Motor ha anunciat una nova marca de luxe mundial – Genesis – que proporcionarà un luxe “centrat en les persones” a través d’una gamma de nous models que compleixen els majors estàndards de rendiment, disseny i innovació.

Creada per a una nova generació de consumidors exigents, Genesis serà una marca independent que estarà present juntament amb la popular marca Hyundai. Traient-li el major partit al seu èxit en el creixent mercat mundial de l’automòbil, Hyundai Motor llançarà sis nous models Genesis per al 2020 i competirà amb les marques de cotxes de luxe més conegudes del món.

714afa78-359c-4c40-bbaf-a903460b5c52La marca Genesis busca crear una nova definició del luxe que proporcionarà una nova plataforma per a la mobilitat futura focalitzada en les persones. Anticipant-se a les necessitats humanes en tots els nivells, els models Genesis abastaran quatre aspectes clau: Innovació centrada en les persones, rendiment millorat i equilibrat, elegància en el seu disseny i una experiència immillorable per al client.

“Hem creat aquesta nova marca Genesis centrant-nos completament en els nostres clients, que desitgen experiències autèntiques que estalviïn temps i esforços, amb innovacions pràctiques que millorin el seu grau de satisfacció. La marca Genesis complirà aquestes expectatives, convertint-se en líder del mercat a través de la nostra estratègia de marca centrada en les persones, “va afirmar Euisun Chung, vicedirector de Hyundai Motor Company.

Els models Genesis comptaran amb una experiència de conducció i un disseny excel·lent, amb innovacions destinades a satisfer àmpliament les necessitats dels clients. La nova línia de models es distanciarà de la sobrecàrrega tecnològica tradicional dels competidors de la nostra marca, concentrant-se, en el seu lloc, en una experiència personalitzada i sense complicacions per al client. Continuant amb l’enfocament orientat cap al client que flueix a través de cada model Genesis, el personal de vendes i de serveis proporcionarà una atenció ràpida i atenta a les sol·licituds dels clients.

Per elevar i diferenciar la marca Genesis de la de Hyundai, s’ha creat una identitat de disseny, un emblema, una estructura de nom i un servei al client diferent.

Els models Genesis portaran un nou emblema alat, utilitzant una versió del model Genesis actual per crear un aspecte molt més luxós. Aquest emblema fixa els fonaments d’aquests models com una família de luxe sota el nom Genesis.

aacf1d50-7f3a-4b9e-850c-4dc6b144f94a

La marca Genesis també adoptarà una nova estructura de noms alfanumèrics. Els futurs models rebran el seu nom combinant la lletra “G” de Genesis amb un número, 90, 80 o 70, etc., que representarà el segment.

Woong-Chul Yang, cap del Centre de R + D de Hyundai Motor i vicedirector de Hyundai Motor ha afirmat, “Els models Genesis proporcionaran innovació tecnològica, una excel·lent experiència de conducció i luxe per als clients. Cada model Genesis es crearà tenint en compte les necessitats dels nostres clients, perquè el cotxe resultant s’ajusti perfectament a les seves necessitats sense excessos innecessaris. “

Equipats amb les últimes tecnologies de seguretat proactives, prestacions intuïtives i connectivitat IT, els models Genesis es dissenyen per proporcionar una excel·lent comoditat en la conducció al mateix temps que mantenen la seva confiada esportivitat.

194f8b5e-a8bb-43f8-b761-894bf24eb062

Per desenvolupar un disseny distintiu i diferenciat en els vehicles de la marca Genesis, Hyundai Motor ha creat la divisió Prestige Design Division. Des de mitjans de 2016, Luc Donckerwolke, que ha estat, prèviament, responsable de disseny per als models Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT i Skoda del Grup Volkswagen, liderarà aquesta nova divisió compaginant amb el seu càrrec de cap del Centre de Disseny de Hyundai Motor . El treball de la nova Prestige Design Division serà supervisat per Peter Schreyer, com a part de les seves responsabilitats de disseny en aquest ampli grup com a president i director executiu de disseny (CDO) del Grup Hyundai Motor.

Peter Schreyer va comentar “En crear la firma de disseny dels cotxes de la marca Genesis, ens disposem a demostrar confiança i originalitat, creant productes molt desitjables que presenten un nou encant a través d’un estil i unes proporcions innovadores.”

El nom “Genesis”, que també significa nou començament, dóna a entendre els nous valors i estàndards que la marca portarà al mercat mundial dels cotxes de luxe. Inicialment de venda en els mercats de cotxes de luxe de Corea, la Xina, Amèrica del Nord i Orient Mitjà, la marca Genesis ampliarà el seu mercat cap a Europa i altres llocs d’Àsia a mesura que la gamma de models creixi amb tota la seva força.

Diferenciant els cotxes de la marca dels seus competidors, la innovació començarà amb el consumidor, les necessitats dirigiran el seu desenvolupament. Aquesta filosofia es fa ressò de la visió de Hyundai Motor com a “soci de per vida en automòbils i més enllà”, amb la direcció de la marca “Modern Premium” de Hyundai reinterpretada per a la marca Genesis.

Des del llançament dels seus primers cotxes el 1967, Hyundai Motor ha crescut ràpidament per convertir-se en un dels fabricants d’automòbils líders del món. La decisió estratègica de crear una marca de cotxes de luxe totalment nova és el reconeixement dels punts forts i de les ambicions a nivell mundial de l’empresa. En introduir nous clients en Hyundai Motor i elevar la seva competitivitat, la nova marca Genesis permetrà que més persones experimentin el valor Premium de Hyundai Motor.